Leden van Strawberries kunnen (delen van) het clubhuis altijd reserveren voor een teametentje, doen van spelletjes of andere club activiteiten. Dit is uiteraard wel afhankelijk van de beschikbaarheid van het clubhuis (of de verschillende ruimtes). Ook commissies kunnen een ruimte reserveren. Maar stem dit altijd af met de commissie Beheer. Zonder afstemming met de commissie Beheer is het niet zeker dat het het clubhuis gebruikt kan worden. Reserveringen die afgestemd zijn met Beheer gaan altijd voor. Het clubgebouw is van ons allemaal en daarom willen we het ook graag mooi en bruikbaar houden voor ons allemaal.
Eten met je team
- Je mag met je team na een training eten in het clubhuis. Meld dit dan het liefst minimaal één week van te voren bij Beheer (beheer@khc-strawberries.nl) in verband met de planning van alle ruimtes.
- De Beheer commissie geeft aan of het op het gevraagde tijdstip mogelijk is om met je team te komen eten en in welke ruimte. Ook maak je met de beheerder afspraken over het afhalen en terugbrengen van de sleutels van het hek en clubgebouw.
- Bij een teametentje is het toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen. Dit mag niet verkocht worden. Gebruik van de frituur mag alleen na akkoord van de beheerder. Degene die de frituur gebruikt moet vooraf aan de commissie hebben aangegeven dat bekend is hoe de frituren te gebruiken.
- Na het eten ruim je alles op, en gooi je alle afval buiten in de afvalbakken bij het entreehek. Gooi het afval in de juiste bak.
- Gooi geen afval in de afvalbakken binnen in het clubgebouw. En maak gerust gebruik van de aanwezige schoonmaakspullen!
- Gebruikt servies, glazen, bestek en dergelijke wordt afgewassen en weer droog opgeruimd in de juiste kasten. Indien er gebruik gemaakt wordt van de afwasmachine, dan is de afwasmachine bij vertrek uitgeruimd en is alles opgeruimd.
- De commissie neemt zo snel mogelijk contact met je op als het clubgebouw op de afgesproken datum of tijd onverhoopt niet gebruikt kan worden.
Aanvraag gebruik clubgebouw
- Eén of meerdere ruimtes zijn ook te bespreken voor Strawberries gerelateerde bijeenkomsten, zoals coach-, trainer-, scheidrechter- en ouderbijeenkomsten. Vraag dit dan wel minimaal drie weken van te voren aan bij de commissie Beheer (beheer@khc-strawberries.nl). De commissie beheert de agenda en weet of de ruimte beschikbaar is. Activiteiten die in de agenda gezet zijn, maar niet bevestigd door de commissie Beheer, kunnen in principe niet plaatsvinden.
- De commissie geeft aan in welke ruimte de bijeenkomst plaatsvindt en tussen welke tijdstippen. Ook maak je met de beheerder afspraken over het afhalen en terugbrengen van de sleutels van het hek en clubhuis.
- Indien er gebruik wenst te worden gemaakt van faciliteiten in het clubhuis, ontvangt degene die de aanvraag doet van de commissie een formulier voor het maken van afspraken over het gebruik van de gewenste faciliteiten.
- Van de bar mag alleen gebruik worden gemaakt als voor de consumpties wordt betaald via de kassa. Zelf meegenomen consumpties mogen niet worden verkocht. Uitzondering hierop is slechts mogelijk na toestemming van de commissie.
- Je zorgt zelf voor opbouw van wat je nodig hebt voor de bijeenkomst. Tenzij anders overeengekomen met Beheer (zie punt 3).
- Na afloop van de bijeenkomst zorg je ervoor dat alles wordt opgeruimd. Afval gooi je in de juiste afvalbakken bij het entreehek en niet in de afvalbakken in het clubgebouw
- De beheerder neemt zo snel mogelijk contact met je op als het clubgebouw op het afgesproken tijdstip onverhoopt niet gebruikt kan worden.
Vragen of een ruimte reserveren
De commissie Beheer is per e-mail te bereiken via
beheer@khc-strawberries.nl